Digital Junkies speelde een cruciale rol bij de online introductie van de nieuwe stiltecabines van Cabb-in op de markt, waarbij de unieke kenmerken werden benadrukt en de doelgroep effectief werd bereikt.
Samen met Cabb-in hebben we effectieve campagnes opgezet, videoproducties gerealiseerd en een fris nieuw webdesign gecreëerd.
Daarnaast hebben we een doordachte, lange-termijn digital marketingstrategie opgezet.
Met zowel de marktintroductie als een toekomstbestendige strategie hebben we Cabb-in gepositioneerd voor duurzame groei, nu en in de toekomst.
Cabb-In’s oude website was niet geoptimaliseerd voor conversies en straalde niet uit wat ze wilde. Wij hebben hun complete website herdesigned zodat deze hun frisse blik op innovatie uitstraalt!
Voorheen maakte Cabb-In nauwelijks gebruik van LinkedIn, maar sinds onze samenwerking bereiken ze veel potentiële klanten en genereren kwalitatieve leads door middel van LinkedIn marketing.
Om succesvolle campagnes op te zetten was er ook kwaliteitscontent nodig. Iets wat nog ontbrak bij Cabb-In. Samen met Cabb-In hebben wij video- en fotomateriaal gemaakt en deze gedeeld voor het gebruik in campagnes en social media.