Philips Hue bracht als pionier internet-connected verlichting op de markt en verwierf een prominente positie binnen de IoT-sector. In een interim-rol heeft Digital Junkies een cruciale bijdrage geleverd aan het vergroten van merkbekendheid en het stimuleren van de verkoop.
Ten behoeve van de wereldwijde awareness- en verkoopcampagne “Lighting has changed” werden diverse kanalen ingezet, zoals pre-rolls, display advertising, SEA, TV en out-of-home.
Daarnaast werd de messaging verfijnd en de overtuigende “Turn on Living”-campagne ontwikkeld, waarmee de meerwaarde van Philips Hue werd benadrukt.
De herpositionering van het merk, in combinatie met effectieve marketinginspanningen, leidde tot meer naamsbekendheid, een duidelijker merkprofiel en hogere verkoopcijfers. Bovendien ondersteunde Digital Junkies succesvolle online lanceringen van nieuwe producten, zoals de Hue tap en het wireless dimmingpakket, met aansprekende content en effectieve promoties.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.