Met leadgeneration nieuwe klanten aantrekken

Slimme lead generation. Hoe doen we dat?
Waardevolle Lead Magnets
Om kwalitatieve leads te genereren moet je iets waardevols bieden. Denk daarbij aan interactieve tools, webinars of trials die échte waarde toevoegen.
Gepersonaliseerde aanpak
Content en aanbiedingen creëren die specifiek inspelen op de behoeften en uitdagingen van prospects, zodat je hen gericht verder helpt.
Gestructureerde Follow-up
Gebruik maken van marketing automation en lead nurturing tools om leads slim op te volgen, met relevante content.
Voor duurzame groei is meer nodig!
Bij Digital Junkies geloven we niet in lead generation alleen. Natuurlijk zetten we slimme campagnes, AI-tools en waardevolle content in om snel de juiste doelgroep aan te trekken. Maar voor duurzame groei is meer nodig: het opbouwen van merkbekendheid en vertrouwen op de lange termijn. Kortom: online branding.
Door strategie en creativiteit te combineren, zorgen we voor directe resultaten én een sterk merk dat top-of-mind blijft bij jouw doelgroep. Zo laten we jouw business op alle fronten groeien.

Optimaal leads genereren met social media
Social media is ideaal voor leadgeneratie. LinkedIn werkt goed in B2B, terwijl Facebook, Instagram, TikTok en andere kanalen zowel zakelijke als consumenten doelgroepen aanspreken.
Het is van groot belang om leads tijdig en effectief op te volgen. Marketing automation zorgt ervoor dat dit proces soepel verloopt, zodat je kansen optimaal benut en je conversies verhoogt.

Hoe we jouw bedrijf vooruit gaan helpen!
-
1. Inzicht en strategie
Door de juiste vragen te stellen en relevante informatie te verzamelen, krijgen we inzicht in de huidige situatie. De belangrijkste vraag daarbij is uiteraard: "Wat wil je bereiken?"
We bedenken vervolgens een doelgerichte, agile strategie waarvan we op basis van andere cases weten dat de kans op succes het grootst is.
-
2. Tools en technieken inzetten
We implementeren een mix van tools en technieken die we gefaseerd live zetten.
Denk aan; website optimalisatie, social media content en campagnes, zoekmachine optimalisatie en AI als ondersteuning. Dashboards maken de resultaten vervolgens real time inzichtelijk.
-
3. Optimalisatie op basis van data en inzichten
Op basis van de tussentijdse resultaten stellen we continu bij. Ook als bepaalde kanalen of middelen minder goed uitpakken zijn we daar duidelijk en transparant over. Samen proberen we vervolgens te herleiden wat mogelijke oorzaken kunnen zijn en verbeteren de aanpak.
-
4. Rapporteren en evalueren
Aan het einde van een vooraf bepaalde (campagne) periode analyseren we alle data en informatie en komen tot gerichte adviezen die we samen met de klant bespreken.