Online Marketing strategie

We helpen innovatieve bedrijven groeien met efficiënte, datagedreven strategieën. Door middel van growth hacking-technieken realiseren we snel meetbare resultaten, zonder onnodig hoge kosten.


Of het nu gaat om het vergroten van je zichtbaarheid, het verbeteren van het imago van jouw bedrijf/merk of het genereren van sales en leads.

Wat kan een online marketing strategie doen voor jouw bedrijf?

Doelgericht werken

Een marketingstrategie helpt om duidelijke doelen te stellen en middelen efficiënt in te zetten voor maximale impact.

Onderscheiden

Met een strategie kun je je onderscheiden van concurrenten en je unieke waarde effectief communiceren.

Resultaten meetbaar maken

Een goede strategie maakt het mogelijk om prestaties te analyseren en verbeterpunten te identificeren voor blijvende groei.

Een goede strategie is het halve werk

Een goede strategie biedt focus, helderheid en richting, waardoor je middelen effectief inzet. Het voorkomt verspilling, bevordert samenwerking en maakt resultaten meetbaar.

Door doelen en prioriteiten te definiëren, werk je efficiënter en vergroot je de kans op duurzaam succes.

achter laptop

Agile marketing: flexibel en resultaatgericht

Een strategie is belangrijk. Maar net zo belangrijk is het om snel en flexibel te werken. Wij werken zo ‘Agile’ mogelijk. Dat wil zeggen dat we snel inspelen op veranderende omstandigheden of inzichten.

We testen voortdurend nieuwe ideeën, verzamelen data, en gebruiken die inzichten om strategieën continu te verbeteren. Dit resulteert in een flexibele, resultaatgerichte aanpak waarmee we sneller impact maken.

Hoe we jouw bedrijf vooruit gaan helpen!

  • 1. Inzicht en strategie

    Door de juiste vragen te stellen en relevante informatie te verzamelen, krijgen we inzicht in de huidige situatie. De belangrijkste vraag daarbij is uiteraard: "Wat wil je bereiken?"

    We bedenken vervolgens een doelgerichte, agile strategie waarvan we op basis van andere cases weten dat de kans op succes het grootst is.

    1. Inzicht en strategie
  • 2. Tools en technieken inzetten

    We implementeren een mix van tools en technieken die we gefaseerd live zetten. 

    Denk aan; website optimalisatie, social media content en campagnes, zoekmachine optimalisatie en AI als ondersteuning. Dashboards maken de resultaten vervolgens real time inzichtelijk.

    2. Tools en technieken inzetten
  • 3. Optimalisatie op basis van data en inzichten

    Op basis van de tussentijdse resultaten stellen we continu bij. Ook als bepaalde kanalen of middelen minder goed uitpakken zijn we daar duidelijk en transparant over. Samen proberen we vervolgens te herleiden wat mogelijke oorzaken kunnen zijn en verbeteren de aanpak. 

    3. Optimalisatie op basis van data en inzichten
  • 4. Rapporteren en evalueren

    Aan het einde van een vooraf bepaalde (campagne) periode analyseren we alle data en informatie en komen tot gerichte adviezen die we samen met de klant bespreken.

    4. Rapporteren en evalueren