SEO (zoekmachine optimalisatie)
Met SEO vergroot je jouw online vindbaarheid, wat leidt tot meer leads, hogere omzet en meer naamsbekendheid. Je kunt rekenen op de beste ondersteuning van ervaren SEO-experts.
Digital Junkies ontwikkelt een online plan op maat dat jouw doelen helder definieert én realiseert. Daarnaast pakken we jouw digitale marketing op een multidisciplinaire manier aan, waarbij we verder gaan dan alleen SEO.
															De beste SEO strategie voor jouw bedrijf?
Technische Optimalisatie
Een snelle en goed gestructureerde website die voldoet aan de eisen van zoekmachines.
Contentcreatie
Waardevolle, relevante content die inspeelt op de behoeften van jouw doelgroep.
Linkbuilding
Wij creëren een sterk netwerk van kwalitatieve backlinks om je websiteautoriteit en positie in zoekmachines te versterken.
SEO: een duurzame strategie
SEO is duurzaam omdat het gericht is op organische groei, zonder doorlopende advertentiekosten.
Een goed geoptimaliseerde website behoudt langdurig zichtbaarheid, zelfs zonder constante updates. Investeringen in content en technische verbeteringen blijven renderen, waardoor je consistent verkeer en leads genereert, ongeacht advertentiebudgetten of trends.
															AI content: helpt ons om sneller te kunnen werken
We gebruiken AI om SEO sneller, efficiënter én beter te maken. Met slimme algoritmes analyseren we data, identificeren kansen en optimaliseren zoekmachine content.
Zo behalen we betere resultaten, verhogen we jouw online zichtbaarheid en blijven we koplopers als het gaat om digital marketing.
															Hoe we jouw bedrijf vooruit gaan helpen!
- 
            
1. Inzicht en strategie
Door de juiste vragen te stellen en relevante informatie te verzamelen, krijgen we inzicht in de huidige situatie. De belangrijkste vraag daarbij is uiteraard: "Wat wil je bereiken?"
We bedenken vervolgens een doelgerichte, agile strategie waarvan we op basis van andere cases weten dat de kans op succes het grootst is.
                        
                                     - 
            
2. Tools en technieken inzetten
We implementeren een mix van tools en technieken die we gefaseerd live zetten.
Denk aan; website optimalisatie, social media content en campagnes, zoekmachine optimalisatie en AI als ondersteuning. Dashboards maken de resultaten vervolgens real time inzichtelijk.
                        
                                     - 
            
3. Optimalisatie op basis van data en inzichten
Op basis van de tussentijdse resultaten stellen we continu bij. Ook als bepaalde kanalen of middelen minder goed uitpakken zijn we daar duidelijk en transparant over. Samen proberen we vervolgens te herleiden wat mogelijke oorzaken kunnen zijn en verbeteren de aanpak.
                        
                                     - 
            
4. Rapporteren en evalueren
Aan het einde van een vooraf bepaalde (campagne) periode analyseren we alle data en informatie en komen tot gerichte adviezen die we samen met de klant bespreken.